lördag, mars 10, 2012

but i don't mind, 'cause you have amazing eyes

ännu en vecka har flutit förbi, det känns som om det går med ljusår. man blir verkligen inte yngre.
jag har spenderat hela vecka med min syster hos mamma, medan mamma & hennes make befinner sig i de kalla fjällbergen.
vi har inte åstadkommit så mycket under denna tid, jag har fortfarande inte riktigt lärt mig hur man tänder en eld, & jag har vattnat en plastblomma. jag kan säga att mitt undermedvetna tyckte synd om den för alla andra blommor fick vatten. men jag vet inte om det fungerar så. jag har försökt att få igång deras trådlösa nätverk utan resultat. pratat med support som inte kunde hjälpa mig, så jag har tappat lite mer av min tro på mänskligheten.
det blev många timmar framför teven, & jag hade konstant besök av mina vänner. så behövde jag inte känna mig ensam, medan min syster var iväg. utan internet blev allting tråkigt & för att fylla tomrummet åt jag en väldig massa. vilket resulterade i att jag vaknade åtta i morse & var hungrig, även om jag knappt var vaken.
igår när jag kom hem började jag direkt spela sims & lyssna på fantastiska Good Old War.
nu ska jag fortsätta titta på den anime jag såg på igår & äta en efterlängtad risifrutti & hoppas att min pulserande huvudvärk snart släpper taget om mig.

you're a little bit broken & i'm a little bit broken
when we put ourselves together, my oh my
DSC_1090

Untitled-1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar