torsdag, januari 31, 2013

She dressed in moonlight and danced with the crows

Sista Januari alltså, sista dagen i den första månaden på det nya året började för blott en timma sedan.
Januari har varit segt.
Jag har inte fotat, jag har hatat skolan och inte kunnat sova.
Hoppas att Februari blir lite roligare, lite lättsammare, kanske rentav aningen bättre.
Åker ju till London om en vecka, vilket jag glömmer bort hela tiden, så lite bra borde den bli!

Skapade mig en ny spellista idag, 600 låtar var lite väl mycket att bläddra igenom.
Den heter le & första låten heter It's a wonderful life.
Känner att det borde göra mig glad när allting är sådär dåligt som det kan vara ibland.

Bilder från.... så längesedan ska komma snart. Hoppas jag.
Så länge är jag en tumblrslyna som snor andras bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar